چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه اقتصاد ما با تلاش و مدیریت صحیح خودمان شکوفا می‌شود گفت: پس از این توافق یک سری از محدودیت‌های ما در دنیا برداشته می‌شود ولی به تنهایی در کشور معجزه‌ به وجود نمی‌آورد، بلکه ما باید با برنامه‌ریزی مشکلات خود را حل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن نواب در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با بیان اینکه مسئله هسته‌ای یکی از بهانه‌های غرب برای مانع تراشی سر راه انقلاب اسلامی بود گفت: غربی‌ها سال‌های سال است که تلاش می‌کنند که ایران را به بهانه‌های مختلف مانند مسئله هسته‌ای، حقوق بشر و ... محدود کنند.

 وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم که بهانه‌های غرب را خنثی کنیم تا این تحریم‌ها برداشته شود افزود: یکی از اقدامات خوب حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهور کشورمان این بود که به ترتیب مشکلات پرونده‌های ایران را حل می‌کنند تا دیگر بهانه‌ای برای غرب نباشد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ابراز داشت: با این توافق و تلاشی که صورت گرفت یکی از بهانه‌های دشمن حل می‌شود ولی آنها بهانه‌گیر هستند و بهانه کم ندارد و مطمئناً به بهانه‌گیری خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه اقتصاد ما با تلاش و مدیریت صحیح خودمان شکوفا می‌شود گفت: پس از این توافق یک سری از محدودیت‌های ما در دنیا برداشته می‌شود ولی به تنهایی در کشور معجزه‌ به وجود نمی‌آورد بلکه ما باید با برنامه‌ریزی مشکلات خود را حل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نواب با اشاره به تلاشی که تیم مذاکره کنند انجام دادند ادامه داد: بالاترین تعبیر را مقام معظم رهبر از تیم مذاکره کننده کردند که فرمودند افرادی متدین، شجاع، کاردان و دلسوز هستند که با یاری خداوند تلاش کردند و این تلاش‌ها به نتیجه رسید.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha